Tuesday, September 27, 2005

jag är en bloggare (tror jag)

då var det dax - i 21-års ålder inleder jag, petter, min bloggkariärr. inte en dag för sent, eller vad säger ni? bloggen har fått titeln efter regn kommer solsken, ett par ord som inger hopp i jobbiga situationer. alltså något som jag förmodligen kommer behöva nu när jag titulerar mig högskolestudent.

i min blogg kommer jag skriva om händelser som intresserar mig (även sådant som händer mig såklart). det kommer bli mycket musik, film, grubblande, "söder-rocky", family guy, euroshopper, humor, vardagsliv, pasta, oroliga samtal från mor, folköl, litteratur och mycket, mycket mer. mitt liv, helt enkelt.

låter kanske jätteintressant? okej, det är lika bra att jag skriver det på en gång: min blogg kommer bli relativt tråkig eftersom jag inte lever ett särskilt uppseendeväckande liv. jag vaknar, går till skolan, äter, lyssnar på musik, träffar vänner och tar en öl ibland - inget spektakulärt alls allstå! så inga kommentarer om hur trist liv jag lever tack, för det vet jag redan.

nu däremot måste jag rusa hem, ska kika på "triumph of the nerds" med några kursare. och innan dess ska jag hunnit tillaga, trummvirvel, pasta med något billigt, äckligt tillbehör.

lev väl,
petter.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home