Tuesday, September 27, 2005

nerds, nerds, nerds.

alltså allvarligt: jag önskar jag hade varit en riktig datornörd (mer än jag var, menar jag) i mina unga år. de tankarna snurrar i alla fall runt i huvudet efter att ha sett the triumph of the nerds. jag har gärna "hej-titta-på-mig-jag-har-världens-största-glasögon"-looken för de pengarna asen tjänar. jaja, en liten reflektion kring filmen hittar du här på fredag.

kollade nyss på senaste family guy-avsnittet, lite tråkigare än de tidigare från säsong fem, men sevärt som vanligt. hittade en underbar quotesida till serien: http://www.familyguyquotes.com/, många roliga timmar... en av många höjdare:

Stewie: There's always been a lot of tension between Lois and me,
and it's not so much that I want to kill her, it's just, I want her not to be alive anymore.


man kan bara inte annat än att älska den serien.

kvällens låt:
ride - vapour trail

0 Comments:

Post a Comment

<< Home