Tuesday, November 21, 2006

Kan man röka morötter?

I dag när jag gick till skolan stötte jag på ett skrattretande fenomen, och trots att jag kände mig förbaskat likgiltig (november och 3 timmars sömn på hela natten) började jag fnissa för mig själv. Vad är grejen med kids som står och röker utanför McDonald's (eller whatever) fastän det regnar, blåser och är kallt?! Och det roligaste av allt: Man ser verkligen att de kämpar med att få i sig en cigarett. Och de spottar mellan precis varje munbloss. Ja, deras fräcka kvasiattityd är priceless helt enkelt.


Obstinata kids: Sluta göra bort er! Att röka är så -90.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vi bor i Jönköping.

21 November, 2006 23:18  
Blogger Maria said...

haha! en iakttagelse du inte är ensam om att ha gjort. men ändå...är man på riktigt bra humör kan man ändå känna någon slags tacksamhet för att de om inte annat ger en ett gott, spontant, skratt.

22 November, 2006 23:45  

Post a Comment

<< Home