Saturday, November 18, 2006

Kutcher the butcher?

Tidigare i kväll såg jag Ashton Kutcher i Butterfly Effect, en film som faktiskt var riktigt bra. För det är ju lite otippat på något sätt - att mr. Moore medverkar i en hygglig, och mer än så, film. Dude, Where's My Car?, A Lot Like Love, Just Married... Behöver jag fortsätta? Han besitter helt enkelt en osvikligt förträfflig förmåga att välja usla filmer (med helt okej lön förvisso, förmodar jag). Och sen att han aldrig levererar gör ju inte saken bättre. Men hey, vem gör det med katastrofala förutsättningar? Som storyn i My Boss's Daughter (från imdb.com):
When a young man agrees to housesit for his boss, he thinks it'll be the perfect opportunity to get close to the woman he desperately has a crush on - his boss's daughter. But he doesn't plan on the long line of other houseguests that try to keep him from his mission. And he also has to deal with the daughter's older brother, who's on the run from local drug dealers.
Tror jag hoppar den.
Men - Butterfly Effect bröt trenden för honom. I alla fall för ett litet tag. Tacka ett bra och annorlunda manus för det, Ashton.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hahaha, jag har faktiskt genomlidit My boss's Daughter!
Den är nästan värre än vad den låter, man sitter och vrider sig genom hela filmen, men jag kan inte sluta titta efter en halv film så jag var tvungen att se klart. En pina!

19 November, 2006 07:48  
Blogger .gustav said...

Viktigt att påpeka är att Butterfly Effect alltså har två slut. Ja ni hörde mig, TVÅ olika slut!

19 November, 2006 19:34  
Anonymous Anonymous said...

That 70s show! I rest my case

19 November, 2006 19:55  

Post a Comment

<< Home