Thursday, November 16, 2006

Ett litet fotoalbum

Jag brukar inte ha så mycket bilder på min blogg. Särskilt inte från mitt eget liv, så att säga. Men nu tänkte jag göra ett litet undantag. Varsågoda (och ja, jag vet att min mobilkamera är fantastisk).





1. Grupparbete. Gustav i bakgrunden (stort grattis till den pojken).
2. Musikquiz hos Jakob.
3. Lina och Julia samma kväll.
4. Haha - Magnus i toppform. Henke konstaterar.
5. På besök hos Lina.
6. På besök hos Jossan...
7. ... och Johan.

Phew.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kul med bilder! :) snart känns det som man känner dina vänner, vore kul o träffa dem snart. kram från storasyrran

16 November, 2006 22:25  
Blogger .gustav said...

Kul med bilder, och tack för grattiset!

16 November, 2006 23:47  

Post a Comment

<< Home