Sunday, November 12, 2006

Blind girl i missed you

Helgen har verkligen varit upp och ner.

Det började bra i fredags med först musikquiz hos Jakob, sen treårskalas på Bongo bar med en jättefull men bra Magnus Carlsson bakom skivspelaren. Ännu lite senare hamna vi uppe hos Jakob igen för någon form av mellanfest med ännu mer quiz och sen tillbaka till Bongo och sen efterfest och sen Sibylla med dyr kebabtallrik och sen... sömn. På det stora hela en mycket trevlig kväll.

I lördags hade jag ångest över en skoluppgift (som jag fortfarande har ångest över). Jag gjorde mest ingenting hela dagen faktiskt.

I dag har jag städat och tvättat. Och skrivit.

Nu kan ni andas ut, alla ni som mejlade mig och frågade _vad_ har du gjort i helgen Petter?

Just ja, Fibes, oh fibes! ska tydligen spela i Västerås i slutet av november. Och jag sitter fast här med äckligt mycket att göra. Jippie.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home