Tuesday, November 14, 2006

Vi är värda så mycket mer

Det regnar ute. Jönköping i sitt esse, känns det som.

I dag har jag uppmärksammat följande:

Västtrafik-effekten räddar världen - Please copy me skriver om en kampanj som jag gillar. Rakt på sak , bra copy.

Lär dig fiscuseffekten - Kort men bra videoguide med Mattias från moderskeppet.se.

Top 10 Most Disappointing Rock and Roll Offspring - Dubbelt Lennon på listan.

Pengabrorsan - För er som missat: Ny platta med svensksjungande (!) Moneybrother i december. Kika in videon på hans webbsida.

The Embassy till Debaser Medis 1:a december - Okej, jag har inte sett dem live än och jag har hört både det ena och det andra. Men på skiva gör de ett fantastiskt jobb i alla fall. Och det räcker gott och väl för mig.

Researcher är avundsjuk - och jag kan nog förstå varför.


Nu är det snart Seinfeld. Men i stället borde jag svara på Jossans mejl. Och läsa i den intressanta reklamboken Fuck Logic. Och äta ett par mackor. Och diska.

Eller somna till smattrande regn. Ett fint ljud...

3 Comments:

Blogger lina said...

Jag är bitter. Henke är bitter. Och Henke har skvallrat till Mig - Du är också bitter.

NOVEMBER!

Det bästa som hänt den här veckan (vilket säger ganska mycket om livet i dessa dar) är att jag minns mitt lösen till blogspot efter ca 55 försök. yey! Underlättar ju min plan att återuppta verksamheten i typ...mars. När tiden finns. Den finns inte nu. Inte.

Du roar! Jag läser.

15 November, 2006 19:37  
Blogger lina said...

Embassy ska hålla sig utanför scenen men inne i lurarna.

So it is!

15 November, 2006 19:42  
Anonymous Anonymous said...

i mars är jag en harmonisk och lugn mattias som jobbar lagom mycket. då hjälper jag dig lina att sätta upp wordpress på en egen .se.

om du lovar att avsluta kursen samtidigt

17 November, 2006 09:13  

Post a Comment

<< Home