Tuesday, December 12, 2006

Big Brother: NASA edition och lite glädjande Andersson Wij-nyheter

Pappa ringde tidigare i kväll. "Lyssna på p1", sa han. Och det gjorde jag. Det var Tomas Andersson Wij som blev intervjuad. Hann tyvärr inte höra allt, men - och det här visste jag inte - jag hörde att han ska släppa en samlingsplatta i februari. Med nya låtar. Fantastiskt!

Har fastnat framför NASA TV (när jag egentligen borde plugga inför tentan i morgon). Det är som ett seriösare Big Brother. Okej då, ett mycket seriösare Big Brother.

Och nu är det ju till och med spännande. Heja Christer, heja jymden!

De pratar om "the hatch". Lost? Christer bara: "Tyvärr grabbar, promenaden får vänta. Jag måste se slutet på det här avsnittet först."

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ett helvete i taget.

och någonstans där ute i det bedrövliga...det mörka, sega och skitiga...glimmade det till. men bara lite kort, för sedan var vinermörkret med ens lika tätt igen. tätt.

tack wij, för glimten. tack petter, för att du förmedlade den.

gonatt
/lina

12 December, 2006 22:55  

Post a Comment

<< Home