Saturday, December 23, 2006

Julefrid i juletid

Det är inte ens tjugofyra timmar kvar till julafton. Och jag är inte helt på det klara med att alla klappar är fixade (att splitta har sina nackdelar det med). Hur bra är det? Men jag tror - och hoppas - att allt är grönt och i sin ordning. Det visar sig i morgon om inte annat.

I dag slappar jag. Jättemycket. Har hjälpt till lite med julstädning, läst några kapitel ur min julbok (Handbok i svenska - sexigt va?) och tittat på reprisen av ett naturprogram från Lappland (från mina kusiners hemby till och med).

Druckit kaffe har jag också gjort. Men inte julkaffe, som i går.

Det får bli senare i dag.

Labels:

2 Comments:

Blogger Marie said...

men...vilken snodd rubrik ;) hahaaha. God Jul!

24 December, 2006 23:21  
Blogger Petter said...

ohh, den hade jag missat. sorry :) god jul!

25 December, 2006 01:35  

Post a Comment

<< Home