Saturday, December 23, 2006

Nötter.

Jag äter cashewnötter och dricker pilsner. Jag har upptäckt att jag verkligen gillar dem. Nötterna alltså. Det borde jag haft med på min jag gillar/jag gillar inte-lista. Men jag glömde, det är lätt hänt. Förlåt mig. Jag gillar även andra nötsorter. Som mandelnötter till exempel. Glöggen smakar så mycket bättre när mandelnötterna finns representerade i glöggkoppen. Och russin, så klart. Men det är ju inga nötter.

Nötter ska enligt säkra källor vara nyttigt också. Det har jag hört att hon "du blir vad du äter"-tjejen påpekat flera gånger. Inte mig emot.

Jag kanske borde starta en "nötter åt alla"-kampanj. Eller "nötter är vi alla". Nej, den var dålig.

Det här tangentbordet - jag sitter i lillesyrrans rum - är lite svårmanövrerat. Därför är det inte alltid mitt fel om jag stavar knasogt. Förresten, ni kollar väl på nazi tv? Crillan ska ta de första stegen på månen, förlåt jorden, alldeles nu. Spännande värre.

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

illa att du inte upptäckt storheten med cashewnötter förren nu. men bättre sent än aldrig! ;) haha!

23 December, 2006 01:09  

Post a Comment

<< Home