Thursday, September 29, 2005

hur ska han gå till väga?

har legat sömnlös i flera nätter nu. anledningen: hur ska daniel gå till väga när han vill fria till victoria?! måste han be om lov till kungen? måste han slå en 72-runda i golf eller måste han kanske ligga och pressa i 250 km/h med bmwn? gissa om jag blev lycklig när jag såg aftonbladets artikel som gav svar på min fråga. följande bild sitter uppe på kylskåpet (så jag inte behöver oroa mig igen):


idag har jag kollat på nya lostavsnittet från säsong två. ska inte skriva några spoilers här, antar att några av er säkert följer serien via tv4. bra är det i alla fall, ni har något att se fram emot. sen har jag varit hemma hos lina och hjälpt henne med hennes blogg, externa hårddisk och skrivare. fick mat (kyckling - jummy) och kaffe, trevligt trevligt.

i kväll var det även våffelkalas! emelie fyller 21 år idag nämligen, GRATTIS, så hon bjöd på en fin tillställning med saft och våfflor. hon fick ett litet marsvin i present av malin, men hon var lite blyg, marsvinet, så vi fick inte se klassikern "springa-runt-i-hjulet". synd.

just ja, min lillasyster var på årets spelning igår. backstreet boys gästade globen och jag antar att systern min stod längst fram och skrek hej vilt. hoppas hon inte svimmade, de brukar kunna hända folk på såna där jippon har jag hört. måste slå en pling ikväll och höra att allt är bra.

lyssnar på belle & sebastian - fantastiskt bra. och i morgon ska jag tvätta vilket är fantastiskt bra på sitt sätt. det gäller bara att göra det med glimten i ögat.

kvällens låt:
belle & sebastian - lazy line painter jane

1 Comments:

Blogger annika said...

Haha. hade roligt åt det där med Hur han ska fira. Läste det på aftonbladet med men då var det inte lika roligt. Det bara passerade. Mitt egna filter mot "oviktigt vetande" på deras sida som satte in kankse.

Säga vad man vill med det skriv väldigt mycket skit där.

29 September, 2005 23:48  

Post a Comment

<< Home