Saturday, November 25, 2006

Okej - jag ställer upp

Via Macfeber hittade jag webbsidan Help Me Buy a Laptop.

Historien i korta drag: Leah Culver behövde en ny laptop, men pengarna var ett problem. Hennes lösning: Hitta villiga sponsorer som i utbyte mot graverad reklam fixar biffen. För som vi alla vet är ju ingenting gratis här i världen (speciellt inte en MacBook Pro). Snacka om att sälja sig. Men vem skulle inte det för en MacBook Pro med 3Gb RAM. Jag skulle då inte tveka.

Så alla företagare, hör upp: Vill ni kontinuerligt synas på de hetaste fiken i Jönköping? Campusområdet - med köpstarka, lättpåverkade och hippa studenter? Mitt framför ögonen på min granne? På tåg mellan Jönköping och Västerås (ett par gånger per år)? Vi kan nog komma överens. Jag är inte omöjlig.

Nattens låt: Jettie - #04

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jettie kommer med ny skiva i vår. det kan nog bli minst lika bra som den gamla :)

26 November, 2006 00:44  
Blogger Petter said...

åh, hoppas hoppas.

26 November, 2006 12:42  

Post a Comment

<< Home