Friday, December 01, 2006

I dag är jag snäll

I ett tidigare blogginlägg skrev jag om mitt förakt till Internet Explorer. Den som löste min bloggs tvist med tidigare nämnda webbläsare skulle då få titeln "Månadens favorit". I dag, ett tiotal dagar senare, ser bloggen lika fin ut i både Firefox och Internet Explorer. Och hur kommer det sig? Jo, med livehjälp från Gustav så rättade vi till alla miljontals "font"-taggar som spökade till textstorleken samt breddade högerdelen av bloggen. Så nu kvittar det vilken webbläsare ni använder - och det är ju bra. (Även om jag personligen föredrar Firefox. Så nu fick jag det sagt.) Gustav: Du är Månadens favorit!

Mattias har tidigare hjälpt mig med "loggan" på bloggen (den hade problem med, hör och häpna, Internet Explorer). Tack!

Och ja mamma, tentan gick bra. Bättre än väntat. Och ja mamma, jag ska ta extra mycket grönsaker till lunchen i dag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home