Saturday, February 24, 2007

En dressad paparazzi.

Så kan man addera "paparazzi" till sin CV. Känns bra. Apropå galan: Jag är impad över resultatet (och jag hörde flera yttra samma åsikt under timmarna jag var där). Bra kämpat Lina och Magnus! Hatten av.

(Eventuellt redovisas utvalda paparazzibilder här på bloggen nästa vecka.)

Trist att jag inte hann se I'm From Barcelona dock. Enligt säkra källor - ett sms från Lina - var de riktigt bra. Och jag är inte förvånad. Kom igen, deras musik är kärlek. Så enkelt är det.

Resten av kvällen, den fotofria alltså, spenderades med klassvänner och gamla Nintendospel.

Tummen upp.

Dagens låt: Imogen Heap - Hide and Seek

(En slutkörd paparazzi. Säkert.)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du va grym!

Jag va dum i huvudet som inte fattade att JAG BESTÄMMER över Galan och därför kunde placerat dig backstage med alla de kreativa. Nästa gång jag är chef ska jag komma ihåg att jag har makt. Och att jag kan utnyttja den. Stört.

Annars känner jag mig mäktig idag!

Puss
/Lina

25 February, 2007 23:28  

Post a Comment

<< Home