Thursday, February 22, 2007

(When You Wake) You're Still in a Dream.

Det damp ner en bok genom brevinkastet i dag. Merci bien!

Annars har jag (i kronologisk följd): vaknat, avslutat en fempoängskurs, lunchat med Martin, Thomas och Gustav Twin City, betalat JSIF-medlemskap, fla... stopp där! Jsif? Jönköpings Studenters IF! Jag?

Det här är stort. Mitt största kliv mot ett sundare liv sen köpet av mina nya joggingskor (som i och för sig inte ändrade på så mycket när jag nu ser tillbaka), faktiskt. Nu gäller det bara att fortsätta på den här vägen. Det ska nog gå med lite vilja och tjat.

Okej då.

Mycket tjat.

Tillbaka till dagens agenda. Efter JSIF flanerade jag och Martin A6, sen bar det av hemåt för mat, bloggläsning och lite allt möjligt. Och nu - efter flera dagars förnekelse - städar jag. Vilken lättnad.

Eller i detta nu bloggar jag och pratar med Henke i Norrköping och skickar grattis-mess till Micke (som visst fyller år den 27:e och inte den 22:a - förlåt).

Men sen ska jag fortsätta städa.

Ska bara kolla vad syrran vill; det blinkar ett Msn-fönster bredvid Firefoxfönstret.

Sen städa. Lovar.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Fuck logic! Härligt läsning ligger framför dig.

22 February, 2007 21:07  

Post a Comment

<< Home