Thursday, January 12, 2006

ett år till och jag är 23

imorgon (fredag) fyller jag 22 år. det inte så där jättestort, men jag har klarat ännu ett år i mitt liv vilket jag är nöjd med.

om ett år är jag 23, om tio 32. jag undrar vad jag gör då. 32 år känns minst sagt avlägset. då måste jag ha ett barn, och ett okej jobb. det har jag lovat mig själv nämligen.

men imorgon, på en fredag den 13:e, blir jag alltså 22. samma veckodag som jag är född för övrigt. det här önskar jag mig:

gibson hummingbird (akustisk gitarr, vacker som tusan)
the rolling stones - four licks (dvd-box, vilket band - vilken musik)
family guy - season 1-3 (dvd-box, roligare än the simpsons)
ipod 60gb (en livsstil)
bright eyes - i'm wide awake, it's morning (cd-skiva, en av 2005 års bästa)
dior homme-garderob (kläder, förbannat snygga också)
biljetter till death cab for cutie på kb i malmö (spelning, jag vill!)
xbox 360 (tv-spel, weee)

så, det var lite. det är bara att börja pricka av!

cheers.

ps! ni glömmer väl inte: http://jovars.bilddagboken.se/

4 Comments:

Blogger annika said...

Nu ser jag önskelistan! Synd bara att vi köpte presenten innan jag såg listan... så du får nöja dig med vännerboken... och jag blir väl tvungen att ringa när själ möte kropp spelas i malmö =). Hoppas du hade en underbar födelsedag!

14 January, 2006 03:14  
Blogger Jonatan said...

creme fraiche o tomatkross...

gillar jovars btw - alot.

14 January, 2006 13:26  
Blogger Jonatan said...

d hoppas ja på, ska se till att komma ivägen för kameran din..
:D

14 January, 2006 17:01  
Blogger Frida said...

Grattis Grattis! Såg din önskelista, och bara för att kanske göra dig en smula avis berättar jag att jag har både har Bright-skivan OCH de efterlängtade dödstaxi-biljetterna...

14 January, 2006 22:45  

Post a Comment

<< Home