Sunday, November 20, 2005

Everybody loves Ernst.


Jag älskar citat. Allt från smarta funderingar a la Peter Griffin till arroganta, barnsliga vi-är-bäst-i-världen-och-vi-pissar-på-er-alla-dagar-i-veckan-uttalanden från Liam Gallagher. I veckan har jag fått en ny favorit: Ernst Kirchsteiger. Nedan följer ett gäng odödliga favoriter;

- Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck.
- Det blir som ett vattenfall av ek.
- Se så vackert stenen tar emot oljan.
- Staffan, kan inte jag få testa att slamma? Det ser så himla kul ut.
- Färgen är som en mogen äldre kvinna som klarar sig på egen hand.

Visst är han för härlig? Klicka dig in här för ännu fler klassiker vettja!

2 Comments:

Blogger annika said...

hahaha. hyseriskt roliga uttalanden han har gjort. det är väl inte för inte som ica gjort parodi på honom i de senaste reklamsnuttarna.

20 November, 2005 17:40  
Blogger lina said...

Vilka klassiker! Vilken man, vilken vokabulär...jag är hänförd!

21 November, 2005 21:21  

Post a Comment

<< Home