Saturday, October 29, 2005

Treehouse

Nu känns allt sådär riktigt bra som det bara gör mest sällan; kursen är slut vilket är lika med ledig helg från skolan, lillesyrran kommer hit imorgon och stannar tills måndag, I'm from Barcelona växer och växer (Treehouse är smått fantastisk), Oasis spelning i Köpenhamn var verkligen bra (nu när man fått lite distans till den) och jag kan imorgon sova tills jag inte vill sova längre. Eller vänta, tvätten var det ja. Okej, jag kan sova till en elva i alla fall och det kommer jag, garanterat, klara av alldeles utmärkt även fast jag inte har en Hästenssäng att tillgå. Grupparbetet har nämligen tagit all dag- och nattetid senaste dagarna. Men vi har haft det så extremt roligt stundtals, så det har klart varit värt det. Presentationen idag var även den extremt rolig att göra - att få in Darin, Dr Alban, Bamse, julskinka och köttbullar, Wacko Jacko, I'm From Barcelona, Sonic The Hedgehog, Gudrun Schyman mm i en presentation om handdatorer för en restaurangs servitriser är bara det humor och kärlek på hög nivå. I fuckin' love it.

Visste ni att det finns en kvinna i Sverige som har Björn som tilltalsnamn? Fyra män heter å andra sidan Annika. Varför följa strömmen...

Kvällens låt: Sigur Rós - Hjartao Hamast (Bamm Bamm Bamm)
Mindre än en vecka kvar nu. Kan knappt förstå att det är sant.


Kvällens Rocky-strip:


3 Comments:

Blogger annika said...

rocky-strippen var verkligen rolig! fattar inte varför jag missat hela rocky-grejen. blir nåt att ta tag i. kommer jag ju leva länge också eftersom de är så roliga! =)

29 October, 2005 02:19  
Blogger lina said...

Cogito - ibland har man som roligast när man är som tröttast!

Nästa vecka: Sigur Rós.

=OD

30 October, 2005 10:27  
Anonymous Anonymous said...

det var vackert...

30 October, 2005 19:22  

Post a Comment

<< Home