Friday, October 07, 2005

Mycket just nu.

Är lite småstressad. Ska hem till Västerås i helgen för att fira Jonas som fyller år m.m. Tåget går om ett par timmar och innan dess ska jag hunnit tvätta, städa, laga mat, äta mat, packa, köpa bok, dra över låtar till iPoden och säkert något mer jag inte kommer på just nu. En del grejer alltså, men likt förbannat sitter man här och kan dels inte bestämma sig för vilken låt man ska lyssna på och dels inte avgöra vilken rockystripp som jag ska ha som Veckans Rocky-strip, ett återkommande inslag här på bloggen min (är det tänkt i alla fall).

Satt uppe till fyra i skolan i morse. En liten skoluppgift med webkamera där man skulle... MEN! Jag kan verkligen inte strukturera upp mina få timmar jag har kvar innan avfärd. Får berätta mer sen när jag har tid.

Veckans Rocky-strip:

Blogger.com krånglar järnet (som vanligt), får länka till bilden så länge.

(oj, nu fick jag sån där "och som vanligt är det inte personen i filmen som har skrivit brevet"-känsla. härliga tider.)

trevlig helg!

2 Comments:

Blogger Jonatan said...

i skolan till fyra? så härligt... =)

07 October, 2005 15:34  
Blogger .gustav said...

Haha... Grymt rolig Rocky strip!

07 October, 2005 18:03  

Post a Comment

<< Home