Saturday, October 01, 2005

Sorry Barcelona...

Jag har gjort en liten missbedömning (jag var lite väl hård när jag droppa Smash Mouth-referenserna): I'm From Barcelona, Jönköpings mest hypade band för tillfället (trea på Virtanens innelista), är ju rätt trevliga ändå. Kika in på deras hemsida och tanka genast hem We're From Barcelona. Svängigt värre! Lite synd att man missar deras spelning innan Laleh (Oasis i Köpenhamn samma kväll), men man får ta igen det vid ett anna tillfälle helt enkelt.

Angående Virtanens lista: v-ringstshirt-mypys-martin (martin björk alltså) etta på utelistan - tack Gud!

Annars händer inte sådär jättemycket. Handlade väldans massa mat igår. Sen fastna jag i ett litet Bad Cash Quartet-träsk och fick flashback, på flashback från gymnasietiden. Ack så underbara minnen men samtidigt jobbigt... på något sätt.

Min klasskompis Jocke skrev ett inlägg i sin blogg som fått en del kommentarer, kika in dem här och skriv ett eget vettja! Åsikter är alltid intressanta.

Na-na-na-na-na...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Då missar dy verkligen en liveshow utan dess like. Åtminstone var det tufft på Bongo sist.

01 October, 2005 20:24  

Post a Comment

<< Home