Friday, September 30, 2005

Vinterns räddning

Jag har inte mycket till övers för snöslask, mörker, snowboard, håkky, kalla bilar - ja, det mesta som kan tänkas höra vintern till. Självklart är själva julen mysig med släkt och vänner, härlig mat, glögg, pepparkakor och sunes jul, men sen får det vara nog anser jag. Visst, en riktig fin vinter (som uppe hos mina kusiner i norrland där man får leka med skotern, käka renkött och kasta lasso) är aldrig fel. Men så har vi det aldrig där jag bor. Där är det mest just slask och allmänt skitigt. Men efter ett besök på Labradors hemsida, känns vintern plötsligt så mycket lättare. Ja nästan efterlängtad faktiskt! Mina husgudar, The Radio Dept., ska nämligen släppa nytt material vintern 2005/2006. I alla fall om man får tro hemsidan och det räcker mer än nog för mig!


0 Comments:

Post a Comment

<< Home