Tuesday, December 19, 2006

Gillar du också Kjell?

Mitt flitiga tentaplugg står mig upp i halsen just nu. Så ni vet.

Läser på Resumé.se att Ett Herrans Liv noterat fina tittarsiffror (för att vara femman). Igen. 410 000 personer såg intervjun med Persbrandt i går. Jag var en av dem.

Fast jag förstår verkligen dem som tröttnat på den där duon; de är lite väl hetsiga ibland.

Men - jag håller mig kvar. Deras grej är ju att vara på gränsen, på alla sätt och vis. Bara att köra på tills det tar tvärstopp (vilket lär ske förr eller senare), för dem.

Det jag gillar så förbaskat mycket med Ett Herrans Liv är programmets gäster.Titta bara på dem som är kvar:

Victoria Silvstedt
Bert Karlsson
Jan Guillou
Mark Levengood
Arne Weise
Kjell Bergqvist

Kjell! Hur bra blir inte det?! Sveriges intressantaste skådespelare. (Här kan du lyssna när han utsätts för moraltestet i Christer i P3.)


Sa jag förresten att skolan är oball just nu?

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home