Saturday, December 23, 2006

Årslistan: Årets kräftskiva

Trots att jag inte finner hela suga-saft-och-kött-från-skaldjur-grejen särskilt tilltalande är kräftskivor mycket trevliga som social företeelse. Därför känns årets kräftskiva som en given punkt på min årslista. Jag skrev tidigare på bloggen om den vinnande kräftskivan, så nu väljer jag att bjuda på en bild i stället.

Värt att notera: Tummen upp (det var ball på den tiden), min då nyköpta eBay-adidasjacka samt hur bra jag och Jonatan faktiskt passar i strutformade kräfthattar.

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Petter du tycker fortfarande att tummen upp är coolt. Jag har 894498 bildbevis.

Imorgon är det julafton. Jag gör inte ett skit med skolan, mår underbart bra och har äntligen fått lite frid.

...dock jävligt jobbigt att ett ton med "måste göra" väntar i mellandagarna.

Men tills dess är det tummen upp!!!

§=O)->------< (( ( (

/Linan

23 December, 2006 21:26  

Post a Comment

<< Home