Tuesday, March 27, 2007

Ibland har jag svårt att hålla igen när jag spelar badminton med MaXtin.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

JAG VILL VA MÄÄÄ!

Istället sitter jag här med snuva och för mycket god mat i kylen (och magen).

Saknar er! Petter du får hälsa karln, ja Martin alltså!

/Lina

27 March, 2007 22:47  
Anonymous Anonymous said...

OJ va påverkat musikval där på last.fm. Någon som läst en viss blogg månne? Ah? Ah?

För övigt undrar jag om du märkt ifall folk i din närhet börjat använda ordet/uttrycket "buuu" i tid och otid? Jag anar en trend (en fånig?!).

Hej
/Lina

27 March, 2007 22:53  
Anonymous Anonymous said...

mmm, eller hur. kul... jättekul! verkligen skoj av dig!
suck.

28 March, 2007 11:03  
Anonymous Anonymous said...

lina: ja, smart som tusan det där med pluras blogg. och vilka inlägg sen! "för mycket god mat i kylen"?! kom igen! det där var lågt. buuuuu.

marXin: jag var ju snäll och höll din identitet hemlig. men nu förstörde fu allt!

28 March, 2007 15:35  

Post a Comment

<< Home