Wednesday, March 14, 2007

Shaken, not stirred.

Jag är stolt. Och trött.

På sisådär tre timmar har jag: lagat en ypperlig (student)måltid, städat lägenheten (noga), msn:at med vänner från hemstaden och borstat tänderna extremt noga för att därefter attackera Karius och Baktus med tandtråd och fluorsköljning.

Men det tar inte slut här.

Nej nej.

I detta nu sitter jag med en ansiktsmask och bloggar. Jag råkade hitta ett sånt där provexemplar (förmodligen från Jönköpingsgalan). Men jag är osäker på om den är gjord för män. Produktens fantastiska förmåga visualiseras med ett onaturligt vackert kvinnoansikte. Det känns ganska feminint.

"Skit samma", tänkte jag och applicerade krämen.

Nu sitter jag här och inväntar eventuella bieffekter.

Kommer mina kindknotor ha accentuerats till det mer kvinnliga hållet när jag vaknar i morgon bitti?

Bra fråga.

Men det känns lite spännande. Lite livin' on the edge.

Det är jag det.

(Och nej, jag brukar inte konsumera ansiktsmasker på regelbunden basis. Men min bästis farfars kompis barnbarns kusin gör det - behöver han vara orolig?)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oh, nu väntar jag med spänning på om den var bra eller ej. ansiktsmasken alltså. jag har ju ca 9287213 stycken att förbruka som den snikna gratisprodukttagare jag är.

grym utsikt du har. dock inte lika snygg som min över brunån.

imorron ska jag försöka kolla hur många miljoner di där skorna kostar. spännande.

/Lina

14 March, 2007 23:01  
Blogger Petter said...

den var helt okej! du kan ju spara en av dina 9287213 till mig. om du vill.

brunån alltså... say no more.

de kostade ett par mille ju. hur i hela friden tänker den där p. smith?

17 March, 2007 00:18  

Post a Comment

<< Home