Monday, January 29, 2007

1 + 1 = 1040

I dag har jag spenderat 1040 kronor på något som tippades bli en av förra årets julklappar; en upplevelse.

Men jag nöjde mig inte med det. Jag dubblade.

Tomas Andersson Wij - Jönköpings Teater, Jönköping.
Antony & The Johnsons - Dalhalla, Rättvik.

Begrunda namnen ovan. Ta fram centilitermåttet, slut ögonen och provsmaka.

Njut.

Jag bjuder.

Men inte på mer, då får du allt spendera dina egna sedlar.

Nåja, en liten hemlighet kan jag väl bjussa på: Jag känner mig rikare än i går.

Labels:

2 Comments:

Blogger tasty said...

Tror att benämningen upplevelse vore en underskattning i det här fallet!

Och jag är mäktigt imponerad: över 100 Sufjan på en vecka?!?
Starkt jobbat!!

30 January, 2007 12:00  
Anonymous Anonymous said...

ja, det blev en hel del :) han är lysande (stundtals åtminstone).

30 January, 2007 16:29  

Post a Comment

<< Home