Thursday, January 25, 2007

Hjälp!

Det är inte ofta jag ser fram emot nya, svenska tv-serier. Jag minns inte när jag senast gick omkring och väntade på premiären av en ny serie. Och det är inget gott betyg.

Men nu händer det grejer på tv4. I morgon, klockan 21.30, har komediserien "Hjälp!" premiär, och det ser ut att bli en skrattfylld start på våren. I alla fall om man ser till handlingen och skådespelarna.

Ett lovande gäng:
Felix Herngren, Johan Rheborg, Anna Blomberg, Johan Glans, Morgan Alling, Gustaf Hammarsten, Anna Pettersson, Stina Ekblad, Robert Gustafsson, Sissela Kyle.

Mina förväntningar är skyhöga.

Tyvärr.

Labels:

5 Comments:

Blogger annen said...

Vad tyckte du då? Nu när premiäravsnittet har visats? :)

27 January, 2007 10:48  
Blogger Petter said...

jag hade nog, som befarat, för höga förväntningar. men det var helt okej. absolut. dock inte toppklass, alltså.

glans och kyle blir roliga att se nästa avsnitt.

27 January, 2007 11:43  
Blogger annen said...

Rheborg är min favorit hittills!

27 January, 2007 14:11  
Blogger Petter said...

ja, han var fantastisk. gillade herngren också. underbart när han inför familjen klev IN i garderoben (typ).

27 January, 2007 23:45  
Anonymous Anonymous said...

Jag tycker det extremt dåligt. Synd på så många - i vanliga fall - duktiga komiker. Vi får hoppas att serien hämtar sig och blir bättre allteftersom.

28 January, 2007 12:56  

Post a Comment

<< Home