Wednesday, January 31, 2007

En innedag med mina digitala kärlekar.

Jag har suttit inomhus hela dagen.

När jag stack ut huvudet utanför fönstret i köket, för att känna på luften, fick jag tårar i ögonen. Så mycket har jag suttit inne i dag. Men sen blåste det på rätt friskt också. Och regnade. Apropå tårarna, alltså.

Nej, jag är inte sjuk. Men jag tycker om att skriva på min egen dator, med mina egna tangenter och egna ikoner. Regnet och blåsten kändes ändå inte välkomnande, så jag bestämde mig för att hålla mig hemma.

Det är sånt man kan göra som student. En av få fördelar. (Jag är trött på skolan för tillfället.)

Tyvärr innebär en hemmadag ingen kafferast med klassvänner. Å andra sidan kan jag lyssna på mina mp3or. Det är kärlek det. Och bla bla bla bla bla.

Ni märker det nog lika väl som jag känner det; bloggtorkan. Men det löser sig nog.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home