Friday, February 16, 2007

Bara jag.

Jag är förbaskat seg. Ska spendera fredagskvällen med att umgås med mig själv och
ta hand om mig själv; äta sallad, dricka ett glas rödvin och trycka i mig mörk choklad - allt för kroppens bästa.

Sen ska jag se en film från min måste-se-lista. Och jag tänkte att just du skulle få bestämma vilken. Det står mellan Thank you for smoking, The Lives Of Others och Pan's Labyrinth. Så - välj! Den som först kommenterar sitt val vinner. (Ja, jag fiskar kommentarer. Som bara den.)

Men först ska jag - så klart - se Så ska det låta. Och Anja. Hon åker visst nu, typ.

Labels: ,

3 Comments:

Blogger .gustav said...

Jag lägger min röst på Pans Labyrinth! (Om det inte är för sent..)

16 February, 2007 22:07  
Blogger Robin H said...

Om .gustav fick sin vilja igenom och du såg "Panś labyrinth" - stackars dig! Jag tyckte inte om den filmen. Tråkig och utdragen, visst fanns det vissa häftiga element men, näe ingen höjdare enligt mig!

17 February, 2007 13:55  
Anonymous Anonymous said...

ja, gustav var lite sen tyvärr, så det blev thank you for smoking (den var okej). men jag tror dock att pan's labyrinth kan överraska en fantasymotståndare (som jag nog kan listas som).

17 February, 2007 15:04  

Post a Comment

<< Home