Sunday, February 18, 2007

Sista chansen nu, kompis.

I dag ska jag se till att agera produktivt i alla lägen. Det blev inte mycket sådant i går, utan mer av den här varan: "Jag gör det nu, eller vänta, varför då? Det här behöver jag snarare hinna med i dag, eller näe, egentligen inte, det kan jag ta i morgon lika gärna. Så jag gör det här i stället. Kanske."

Jag gjorde inte så värst mycket till slut. Men - mitt i alla lathet lyckades jag visst tvätta två omgångar; det hänger mörka och ljusa kläder lita varstans här. Det var ju bra.

Slipper jag vara produktiv i det avseendet.

Och så slipper jag kalsongerna med sjutton hål i.

Labels:

3 Comments:

Blogger Sandra said...

jag brukar tänka såhär...varför lämna det jag kan göra nu åt senare tillfällen...det senare tillfället kanske är en mysigt filmkväll med vänner som man missar...

18 February, 2007 12:31  
Anonymous Anonymous said...

jag har din dag idag.

blä.

säg åt mig.

/Lina

18 February, 2007 15:54  
Blogger Petter said...

sandra: ja, om man fungerade så där rationellt skulle det vara utmärkt :)

lina: skärp dig nu!

18 February, 2007 16:33  

Post a Comment

<< Home